If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Вложки като официално понятие в двигателя не съществува. Нямам идея на какво може да му се каже вложка, но от написаното по темата останах с впечатление, че хидравличният повдигач е прекръстен на вложка. Странно.
Вложки като официално понятие в двигателя не съществува. Нямам идея на какво може да му се каже вложка, но от написаното по темата останах с впечатление, че хидравличният повдигач е прекръстен на вложка. Странно.
Нищо уично ама све едно си чел постове в мама бг
Айде иди и питай в 10 сервиза за смяна на вложки и да видим кой какво ще си помисли
Аз залагам на 10 от 10 че ще е за гумички на клапани
Опа, Ами аз затова попитах... Сега, как да го нарека, разговорен език по сервизите ли, сервизен жаргон ли , терминология сервизна ли...не ми е ясно още...
Абе с две думи - не вдявам кви са тия вложки. Назовете ги с истинското им име.
Last edited by angelovi69; d.m.y г., 21:52.
Основание: а, изреварил си ме с отговора си
Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Опа, Ами аз затова попитах... Сега, как да го нарека, разговорен език по сервизите ли, сервизен жаргон ли , терминология сервизна ли...не ми е ясно още...
Абе с две думи - не вдявам кви са тия вложки. Назовете ги с истинското им име.
Маслоуловител на стеблото на клапана или "гащи за клапани"
Аз продължавам с въпросите по JTS-a - необходимо ли е да се сваля главата от блока на ДВГ, за да се сменят гумичките на клапаните, или само капака на главата е достатъчно да бъде свалена, или всеки майстор ( респективно сервиз ) различно процедира.
Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Аз продължавам с въпросите по JTS-a - необходимо ли е да се сваля главата от блока на ДВГ, за да се сменят гумичките на клапаните, или само капака на главата е достатъчно да бъде свалена, или всеки майстор ( респективно сервиз ) различно процедира.
По принцип може и без д асе сваля главата ама на майстора трябва да му се занимава да се внимава при смяната на гумички буталото да е в горна мъртва абе те си знаят ама не всеки ще се хване, Но със сигурност може на моята кола така и смениха фалшивите гумички на 'ренц"
Всеки втори се оплаква от смяната на гумички.... някой още след смяната казва че харчи масло пак,друг казва че минава малко километри и почва повече от преди,странна работа. Чувам че дори ги лепят за да не мърдат. сами ми е чудно защо се разместват като уж са нови и трябва да си "заспят" на мястото
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Всеки втори се оплаква от смяната на гумички.... някой още след смяната казва че харчи масло пак,друг казва че минава малко километри и почва повече от преди,странна работа. Чувам че дори ги лепят за да не мърдат. сами ми е чудно защо се разместват като уж са нови и трябва да си "заспят" на мястото
За да задаваш такива въпроси явно не си виждал къде се износват, как се "изпичат" и как се монтират "гумички" вложки на клапани
Аз продължавам с въпросите по JTS-a - необходимо ли е да се сваля главата от блока на ДВГ, за да се сменят гумичките на клапаните, или само капака на главата е достатъчно да бъде свалена, или всеки майстор ( респективно сервиз ) различно процедира.
По принцип може и без д асе сваля главата ама на майстора трябва да му се занимава да се внимава при смяната на гумички буталото да е в горна мъртва абе те си знаят ама не всеки ще се хване, Но със сигурност може на моята кола така и смениха фалшивите гумички на 'ренц"
Много често смяна на вложки без да се държи сметка за състоянието на водачите на клапаните е безсмислена (паднали вложки; още по голям разход на масло), затова повечето сервизи отказват смяна само на вложки без смяна на водачи ако е небходимо и т.н..
Много често смяна на вложки без да се държи сметка за състоянието на водачите на клапаните е безсмислена (паднали вложки; още по голям разход на масло), затова повечето сервизи отказват смяна само на вложки без смяна на водачи ако е небходимо и т.н..
Подкрепям казаното. Затова ако се сменят гумички без да се сваля главата, задължително трябва да се провери за радиален луфт между стеблата на клапаните и водачите. Дори с разклащане на ръка на стеблата. Ако се установи такъв, смяната на гумичките без смяна на водачите е безсмислена.
Comment